KUPI KARTU
menu opener

Kako u 3 koraka do ONLINE karte?

Pitanja za online kupovinu:

 

1. Izaberite relaciju na kojoj želite da putujete i datum putovanja

2. Na drugom koraku izaberite jedan od punuđenih polazaka

3. U poslednjem koraku unesite podatke o putniku i podatke za plaćanje.

  1. Da li moram da štampam kartu ili je dovoljno da je pokažem na telefonu ?

Kartu je potrebno odštampati samo za međunarodna putovanja. Za međumesna putovanja, dovoljno je da pokažete Vašu kartu putem telefona.

  1. Da li su u opticaju sve kartice za plaćanje ?

Trenutno je moguće izvršiti plaćanje putem Visa, Master i American platne kartice.

  1. Moram da promenim ili otkažem putovanje, kako to da uradim ?

Kartu je moguće otkazati 6h pre polaska sa početne stanice na liniji. Potrebno je da se na sajtu obilet.com ili mobilnoj aplikaciji obilet ulogujete putem mejla koji ste koristili prilikom kupovine karte i pronađete kartu koju želite da otkažete.

  1. Da li će mi biti refundiran novac u ovom slučaju?

Ukoliko kartu otkažete 6h pre polaska sa početke stanice na liniji, biće Vam refundirano 100% od cene karte.

  1. Da li je Obilet sajt bezbedan za kupovinu ?

Obilet je jedan od vodećih svetskih sajtova za online kupovinu karata sa preko 40 miliona prodatih karata prošle godine. Broj prodatatih karata je potvrda potpune bezbednosti za kupovinu.

  1. Da li postoji mogućnost zamene datuma putovanja ?

Ne. Imate mogućnost otkazivanja putovanja uz 100% povraćaja.

  1. Za koliko ću dobiti potvrdu o kupovini ?

Potvrdu o kupovinu ćete dobiti par trenutaka nakon uspešne transakcije plaćanja.

  1. Koliko najkasnije pre putovanja mogu da kupim kartu ?

Kartu je moguće kupiti 6h pre polaska.

  1. Koji je kontakt za podršku pri kupovini ?

Možete nas kontaktirati putem mejla supportserbia@obilet.com ili pozivom na telefon 011 42 51 088

  1. Da li su snižene cene karata za sve relacije ?

Karte su snižene za određene relacije i dane u nedelji.

  1. U pretrazi mi se pojavljuju turski gradovi. Zašto ?

Ukoliko Vam se ovo dogodi pokušajte da pristupite sajtu sa „private mode“ ili da izbrišete cache memoriju. Firma sa kojom sarađujemo u sferi online prodaje nudi mogućnost pretraživanja mesta na više jezika, pa je moguće da se usled određenih „kolačića“ pretraga i/ili mesta se prikazuju na nekom drugom jeziku.

  1. Da li mogu da biram sedište ?

Izbor sedišta trenutno nije moguć. Ipak, na međunarodnim polascima nakon kupovine karte ćete dobiti broj sedišta.

  1. Da li mi je kupovinom karte zagarantovano sedište ?

Da! Kupovinom online karte Vaše mesto je zagarantovano.

  1. Kakva je politika privatnosti ?

Pravila o politici privatnosti možete pročitati na linku u poslednjem koraku prilikom kupovine karte.

  1. Da li se dodatno obračunavaju popusti za studente, decu, penzionere ?

Online karte je za veliki broj polazaka moguće kupiti sa posebnim online dinamičkim cenama. Zbog toga nisu dostupni ostali vidovi popusta.