KUPI KARTU
menu opener

Najčešće postavljana pitanja - FAQ

?
Gde sve mogu kupiti povratne karte?

Karte za međumesne polaske možete kupiti na nekom od prodajnih mesta Mobilitas-a:

Autobuska stanica Požarevac, Moše Pijade 9, radno vreme od 4:30 – do 22:00, kontakt telefon: 0800 101 012. ( poziv je besplatan iz mobilne i fiksne telefonije ). Kupovina karata je od 05:00 do 20:30 časova.

Poslovna jedinica Veliko Gradište: Boška Vrebalova bb 12220 V. Gradište tel: 012/ 7662-272

AS Kučevo: Slobodana Jovića 23 12240 Kučevo tel: 012/ 852-163

AS Svilajnac: Kralja Petra I bb 35210 Svilajnac tel: 035/ 321-257

AS Petrovac: Bate Bulića 55 12300 Petrovac tel: 012/ 331-158

AS Žagubica: Pjotrkovska 1 12320 Žagubica tel: 012/ 7643- 164

?Gde mogu da kupim karte za Beč ?

Karte za Beč možete kupiti na AS Požarevac kao i na glavnoj autobuskoj stanici u Beogradu..

Linija ka Beču počinje da saobraća 15.10.2022. godine

Iz Požarevca u 19:30, iz Beograda u 21h, dok je povratak iz Beča planiran za 21h.

Više informacija o polasku, ceni karata kao i usluga rezervacije:

062/8800111

ili putem mejla:

infozabec@mobilitas.rs

?Gde mogu da kupim kartu do Crne Gore?


Sezonska linija do Crne Gore saobraća svake godine od sredine juna do kraja avgusta.
INFORMACIJE, REZERVACIJE I OVERE POVRATNIH KARATA: +381 (0)62 8800110

?Šta znači povratna karta ?

Povratnom kartom,mi kao kao prevoznici korisnicima pružamo priliku da uz sniženu cenu karte, u isto vreme obezbedimo i da će se taj korisnik  vratiti sa nama. Putnik kao vlasnik povratne karte ostvario je pravo na popust u ceni, ali je u obavezi i da „čekira “ ili rezerviše mesto na autobuskoj stanici, odakle se vraća (npr. šalter BAS-a).  Ukoliko korisnik ne rezeviše mesto (plati rezervaciju i dobije broj sedišta ), kompanija mu ne garantuje da će imati sedište u povratku,

Takodje, korisniku koji poseduje povratnu kartu se ne garantuje sedište ukoliko se ukrca na nekom stajalištu (npr. Stajalište Auto- komanda). Kako bi korisnik ostvario svoje pravo na korišćenje svog sedišta, potrebno je da se ukrca na zvaničnim početnim stanicama ( Autobuska stanica Požarevac ili Beogradska autobuska stanica ).

Cena peronske karte na autobuskoj stanici Mobilitas-a iznosi 100,00 dinara u Požarevcu, dok cena peronske karte uz kupovinu putne karte, iznosi 50,00 dinara.

Cena karte na AS Kučevo i AS Svilajnac iznose 50,00 dinara.

?Gde mogu da dobijem informacije o cenama karata za relaciju koja me interesuje ?

Informacije o cenama karata za određene relacije možete proveriti pozivanjem Info centra Mobilitas.  

0800 101 012 – Info centar Mobilitas

Poziv je besplatan i moguće je ostvariti ga iz mobilne i fiksne telefonije.

Radno vreme Info centra:

Svakim danom od 04:30 do 20:30

Pored toga, informacije o cenama karata možete dobiti i pozivanjem broja: 062/ 88 000 13.

?Gde mogu da dobijem informacije o cenama mesečnih karata za relaciju koja me interesuje?

Informacije o cenama karata za određene relacije možete proveriti pozivanjem Info centra Mobilitas.  

0800 101 012 – Info centar Mobilitas

Poziv je besplatan i moguće je ostvariti ga iz mobilne i fiksne telefonije.

Radno vreme Info centra:

Svakim danom od 04:30 do 20:30

?Izgubio sam prtljag, kome mogu da se obratim i kakva je dalje procedura?  Kakva je procedura oko izgubljenog – zamenjenog ili ukradenog prtljaga?

Pozivajući se na iskustvo koje naša kompanija ima, u preko 80% slučajeva,  prtljag se zameni zbog sličnosti torbi. Ipak, potrebno je da znate kome ćete se obratiti u ovim slučajevima, kao i kakva je dalje procedura.

Da bi putnik ostvario bilo kakvu nadoknadu za nestali prtljag, kod sebe mora OBAVEZNO imatu  prtljažnu kartu koju mu je naplatio i izdao vozač

Putnik kome nije nadjen prtljag u na stanici na kojoj izlazi, prijavljuje nestanak dežurnom predstavniku, odnosno dispečeru. Na licu mesta, izrađuje se zapisnik u tri primerka u kome se taksativno navodi sadržaj prtljaga (pojedinačno) kao i vrednost u dinarima svakog komada).

Nakon par dana, putnici se upuću na adresu sektora pravnih poslova u kompaniji Mobilitas gde podnose zahtev za obeštećenje.

Napomena: po dolasku na stanicu, putnici ne smeju sami otvarati bunker ili samonicijativnoi uzimati prtljag već je potrebno da sačekaju odgovorno lice, odnosno vozača.

Savet: Čuvajte svoje prtljažne karte do kraja putovanja!

Preuzmite obrazac za izgubljeni prtljag

?Tokom putovanja, izgubio sam ili zaboravio nešto od svojih ličnih stvari, Koga da kontaktiram?

“Tokom vožnje, preslišavao sam se za ispit i ostale su mi naočare…

“Izvadio sam novčanik da pokažem kartu i verovatno mi je tad ispao na pod, nema ga ….

“Zaspao sam i zamalo da promašim stanicu, skočio sam i zaboravio laptop”

Ovo su situacije sa kojima se susrećemo skoro svakog dana.

Zaposleni u kompaniji Mobilitas će pružiti maksimum u pomoći da pokušaju da pronađu ono što ste zaboravili ili ostavili u nekom od naših autobusa. U svakom slučaju, procenat pronalaženja stvari u našoj kompaniji čak 90%. 

Kada primetite da ste nešto izgubili ili da vam je nestalo, potrebno je da na prvom mestu o tome obavestite vozača.

Ukoliko ste nešto kasnije primetili da ste nešto izgubili ili zaboravili, možete kontaktirati sledeće telefone:

Ukoliko ste ličnu stvar izgubili u Požarevcu ili Braničevskom regionu, pozovite : 062/ 88 000 13

Ukoliko ste ličnu stvar izgubili u Beogradu u gradskom prevozu u nekom od Arrivinih autobusa,pozovite : 062/ 88 20100

Ukoliko se radi o međumesnoj linij, kontaktirajte predstavništvo na BAS-u: 062 88 00 375

Ukoliko iz nekog razloga niste uspeli da dobijete nikoga na gore navedene telefone, molimo Vas, popunite OVAJ obrazac i prosledite ga na mejl adresu office@mobilitas.rs a kolege će vam odgovori u najkraćem mogućem roku ( najkasnije 5 dana po prijemu mejla

?Da li je dozvoljen prevoz kućnih ljubimaca i da li plaćam kartu ?

Kompanija Mobilitas u međumesnom i međunarodnom prevozu ne dozvoljava prevoz kućnih ljubimaca

?Odustajem od putovanja. Kakva je dalja procedura zamene ili povraćaja novca?

Često se dešava da zbog neplaniranih životnih okolnosti moramo odustati od putovanja ili zameniti za neki drugi datum.

Kupljena karta može se vratiti NAJKASNIJE dva sata pre početka putovanja i to isključivo na šalterima mobilitas (koliko je karta prvobitno kupljena na šalteru kompanije Mobilitas). U ovom slučaju, biće vam refundiran skoro ceo iznos cene karte, uz OBAVEZNO odbijanje 10% manipulativnih troškova i vraćanje peronske karte (bez naknade.).

Vozač ne može vratiti novac iako je izdao kartu i nijedna karta se ne može refundirati bez potpisa dispečera odnosno predstavnika kompanije.

Ukoliko je zbog krivice prevoznika došlo do otkazivanja polaska , celokupan iznos kupljene karte (pa čak i novac za staničnu uslugu) se vraća korisniku.

?Koje vrste popusta na kupovinu karte nudi kompanija Mobilitas?

  • Za decu do 9 godina
  • Za omladinu do 26 godina
  • Za penzionere
  • Popust za grupu
  • Porodični popust
  • Kategorije popusta su različite za linije u međugradskom i međunarodnom prevozu. Za više informacija i popuste na konkretnoj liniji, molimo pozovite naš Info centar:
    0800 101 012 – Info centar Mobilitas Mail: info.centar@mobilitas.rs

    Poziv je besplatan. Poziv je moguće ostvariti iz mobilne i fiksne telefonije.

    Radno vreme Info centra:

    Svakim danom od 04:30 do 20:30

?Koje je radno vreme Info centra Mobilitas?

Sa ciljem unapređenja usluga koje pružamo svojim korisnicima,  oformili smo  Info centar koji posluje pod okriljem sektora za saobraćaj. Putem Info centra, korisnici mogu da dobiju informacije koje se tiču reda vožnje, cene karata ali i da upute žalbu, pohvalu ireklamaciju.

Radno vreme Info centra je od 4:30-20:30 svakog dana, a poziv je za sve korisnike besplatan i može se pozivati iz fiksne i mobilne telefonije.

?Uporno zovem Info centar i niko mi se ne javlja?

Korisnički servis Info centar gotovo da radi celog dana, svih 7 dana u nedelji.  U toku dana, Info centar ostvari jako mnogo poziva i kolege zaposlene u Info centru se trude da odgovore na svaki poziv, sa odgovorima koji zadovoljavaju sve potrebe korisnika.

Ponekad se dogodi da neke od naših linija, usled velikog broja poziva budu preopterećene i da iz tog razloga ne možete da dobijete potrebnu informaciju.

U tom slučaju, molimo Vas za strpljenje i predlažemo Vam da za nekoliko minuta pokušate ponovo da ostvarite poziv.

Ukoliko i dalje ne možete da dobijete naš Info centar, predlažemo Vam da prosledite mejl na info.centar@mobilitas.rs ili pozovete nekog od naših dežurnih dispečera na 062/ 88 000 13.

Mi Vam se unapred zahvaljujemo na strpljenju.

?Pisao/la sam vam na facebooku, niste mi odgovorili?

Dragi korisnici, administratorski tim koji radi na Facebook stranici Mobilitas vrlo je posvećen tome da ostvari interakciju sa svim korisnicima i fanovima ali I da pravovremeno odgovori svim korisnicima koji pitaju za red vožnje ili imaju reklamaciju.

Pored toga, kolege koji rade kao administrator ne mogu uvek imati odgovore na sva stručna pitanja I moraju se konsultovati sa kolegama iz službe saobraćaja. Kako bismo Vam pružili najprecizniji odgovor, ponekad, potrebno je I par dana dok se u potpunosti sve ne proveri. Molimo Vas za strpljenje.

Pored toga, radno vreme administratorskog tima na facebook stranici Mobilitas je od 08:00 – 20:00 časova. Pre ili nakon tog vremena, dobićete generičku poruku da će vam kolege odgovoriti odmah po otpočinjanju svog radnog vremena.

Ukoliko je s druge strane, vaš upit hitan, molimo vas, pozovite redovnog dispečera na telefon: 062 88 000 13.

?Koliko prtljaga mi je dozvoljeno da ponesem?

Ne postoji ograničenje broja torbi koje možete poneti, ali potrebno je da budete uviđavni prema ostalim učesnicima u saobraćaju koji će biti sa Vama na ovom polasku.

?Koja je cena prtljaga?

Cena prtljaga zavisi od relacije na kojoj putujete.

Cena prtljaga na međumesnim linijama iznosi 50,00 dinara po torbi.

Cena prtljaga na međunarodnim linijama iznosi 120,00 dinara po torbi.

Savet: Čuvajte svoje prtljažne karte.

? Da li u vašoj kompaniji mogu da se obučim za D kategoriju ?

Apsolutno. Mobilitas sprovodi besplatne obuke za D kategoriju.
Na ovom linku, pronaći ćete sve korisne informacije vezano za našu besplatnu obuku:
Besplatna obuka za D kategoriju | Mobilitas

? Kome da se obratim ukoliko želim da se prijavim za radno mesto vozača ?

Prijave za rad u gradskom prevozu u Beogradu: 062/ 882-0100, dejan.cuk@arriva.rs
Prijave za rad u Požarevcu: 062/ 8800012, zoran.nikolic@arriva.rs
Prijave za rad u Kragujevcu: 062/ 888 0247, dajana.santrac@arriva.rs
Prijave za rad u Nišu: 062/ 888-9205, srdjan.cekic@arriva.rs

? Da li i na koji način funkcioniše CPC Centar za vozače ?

Mobilitas Srbija, otvorila je Centar za obuku vozača. Ukoliko i ti želiš da
se prijaviš za obuke kod nas, pogledaj ovaj link gde se nalaze sve
informacije koje ti mogu biti od koristi: OBUKA | Mobilitas

?Želim da pre putovanja obezbedim sebi putničko osiguranje. Da li to mogu da uradim u nekoj od poslovnica Mobilitas?

U koju god zemlju da pođete radi odmora ili posla, važno je da se osećate sigurno. Neprijatni događaji ne moraju pokvariti vaše planove. Svaki momenat putovanja treba da predstavlja uživanje.

Kompanija Dunav sa kojom sarađujemo dugi niz godina, obezbedila je usluge medicinske asistencije i pokriće neophodnih medicinskih troškova u celom svetu, 24 sata dnevno, 365 dana u godini.
Osiguranici mogu biti lica do navršenih 85 godina života.

Putničko zdravstveno osiguranje se može zaključiti kao individualno ili grupno (više od 10 lica), te kao porodično (roditelji i deca do 19 godina).

U slučaju iznenadne bolesti ili povrede, putničko zdravstveno osiguranje garantuje vam pokriće sledećih troškova:

  • za ambulantno lečenja
  • za nabavku neophodnih lekova i medicinskog materijala
  • za prevoz do najbliže zdravstvene ustanove
  • za bolničko lečenje
  • za prevoz u državu prebivališta
  • za stomatološke intervencije
  • za druge potrebe u vezi sa iznenadnom bolešću ili povredom.

Osiguranje možete uraditi u turističkim agencijama Mobilitas:

Poslovnica Beograd

Adresa:

Kneza Miloša 85 Beograd 11000 Srbija

Kontakt:

  (+381)11 362-1344, (+381)11 26 81 134

Email:

turizambg@arriva.rs

Poslovnica Požarevac

Adresa:

Moše Pijade bb Požarevac 12000 Srbija

Kontakt:

(+381)12 223-354, (+381)12 213-507, (+381)12 225-771

Email:

turizampo@arriva.rs

?Imam reklamaciju na vaše usluge, kako da je uložim?

Korisnici naših usluga mogu da izjave Reklamacije na nekoliko načina:

  • Usmeno u Info centru, Moše Pijade 9, 12000 Požarevac
  • Telefonom 0800 101 012 ( poziv je besplatan za pozive iz mobilne i fiksne telefonije )
  • Pisanim putem i/ili
  • Elektronskim puteminfo.centar@mobilitas.rs

Kompanije je dužna da, shodno Zakonu o zaštiti potrošača (“Sl.glasnik RS”, br.62/2014 I 6/2016)  vodi  evidenciju primljenih reklamicija.

Korisniku se izdaje pisana ili elektronska potvrdu o prijemu reklamacije i u istoj se navodi pod kojim je brojem reklamacija zavedena u Evidenciji primljenih reklamacija.

Evidencija primljenih reklamacija shodno pozitivnim propisima mora da sadrži podatke o podnosiocu i datumu prijema reklamacije, kratki opis zahteva iz reklamacije,  datum izdavanja potvrde o prijemu reklamacije, odluku o odgovoru potrošaču, datum dostavljanja te odluke,a zatim I  podatke o ugovorenom primerenom roku za rešavanje na koji se saglasio potrašač, načinu I datumu rešavanja reklamacija, kao I informacije o produžavanju roka za rešavanje reklamacije.

Nadalje, kompanija će najkasnije u roku od osam dana od dana prijema reklamacije, pisanim ili elektronskim putem odgovoriti korisniku.