Arriva brend se menja
Arriva od ove godine uvodi novi osvežen identitet nakon što je pre 20 godina ime Arrive počelo da se pojavljuje širom gradova Evrope.
U sklopu ove izmene, Arriva će od ove godine, imati novi logotip koji je osvežen, moderniji, ali I okrenut ka korisnicima.
Od 2018. godine, širom Evrope, svuda gde Arriva posluje biće usvojen nov brend, uključujući i novi logo Arrrive a izmene će se raditi postepeno i ekonomski isplativo.
Novi identtitet podržava Arrivinu strategiju ka razvoju i viziju da postane Pravi izbor za putovanje ( engl. Mobility partner of choice ), pri tom se snažnije pozicionirati na nepredvidivom transportnom tržištu.
Danas, Arriva je značajan evropski transportni prevoznik sa autobusima, vozovima, putničkim vozilima i čak vodenim autobusima širom 14 zemalja.
Dejan Bogunović, direktor kompanije Arriva u Srbiji kaže: “Arrivin logo, i u većini slučajeva naši plavi i beli autobusi, postali su deo transportnog miljea širom gradova Evrope. Jako smo ponosni na ime i brend Arrive tako da nam je bilo važno da zadržimo ono što je specifično za Arrivu a pri tom i da pokažemo da imamo brend koji je orijentisan ka korisnicima i koji će podržati naše planove ka širenju I razvoju”, završava Bogunović.