KUPI KARTU
menu opener

Da li želite da vašu reklamu vidi ceo grad ?

Jedno istraživanje koje je sprovedeno pokazalo je način na koji  potrošači komuniciraju sa medijima i dokazalo da je oglašavanje autobusa ne samo poželjno, viđeno i zapamćeno, već je zapravo više od 80% ljudi delovalo na oglas  koji su videli u autobusu.

Za oglašivača ne postoji bolji način da prenese svoju poruku na potencijalne klijente i korisnike.

SPOLJAŠNJE BRENDIRANJE

Reklama na vozilu znači „oslikavanje“ čitave spoljne površine vozila vašom reklamnom porukom.

Stalnim prisustvom na ulicama grada, brendirana vozila doprinose kontinuiranom jačanju svesti potrošača o samom brendu. Visok kvalitet materijala koje koristimo pri izradi spoljne reklame, kao i redovno održavanje čistoće vozila, garantuju postojanost vaše reklamne poruke tokom trajanja kampanje. Upotreba reflektujuće folije koja se selektivno aplicira na eksterijer vozila ima za cilj da poveća uočljivost pojedinih delova reklame, tj. informacije koje su od posebnog interesa za klijenta.

Na osnovu rezultata istraživanja primećenosti reklame na vozilima gradskog prevoza 67,3% ispitanika prepoznaje reklamne poruke sa brendiranih vozila gradskog prevoza.

UNUTRAŠNJE BRENDIRANJE

  • 1

    emitovanje multimedijalne reklame na monitorima

  • 2

    postavljanje hengera i stikera na rukodržačima i sedištima,

  • 3

    potpuno brendiranje plafona vozila folijom,

  • 4

    reklamiranje u korpicam

Unutrašnje brendiranje vozila gradskog prevoza podrazumeva brendiranje svih reklamnih panoa unutar vozila. Pored toga, nudimo i sledeće mogućnosti:

Zašto je BUS BRANDING najbolji način da vaša reklama dopre do velikog broja korisnika?

  • 2/3 stanovnika preveze se javnim gradskim saobraćajem svakog dana

  • Nema pravu konkurenciju u pogledu dužine kontakta sa reklamnom porukom

  • Ekskluzivnost : jedno vozilo – jedan klijent

  • Pokrivenost celog Beograda

  • Linije koje pokrivamo: 20, 25, 26, 32, 33, 47, 48, 58, 74 i 79, mini bus: 24, 34, 613, 409

  • Niska cena produkcije i mogućnost nedeljnog menjanja rešenja – reklamne poruke

  • Auditorijum i komunikacija sa preko 450.000 hiljada ljudi (putnika) mesečno